Monday, November 9, 2015

PAMOXYL-50 : ANTIBIOTIK YANG SANGAT PANTAS MERAWAT





    Kadang-kadang kita terfikir, apakah ubatan yang patut ada dalam simpanan sepanjang masa kita menternak unggas kegemaran kita.  Ubatan seperti vaksin, vitamin, ubat cacing dan antibiotik adalah lumrah persediaan asas yang patut ada. 

    Sangat janggal jika seorang penternak tiada menyimpan stok ubatan tersebut sekiranya beliau serius ingin menternak.  Ini kerana, jika sesuatu berlaku pada ternakan beliau, maka jiwa yang tenang melihat gelagat ayam yang sihat sebelum ini akan menjadi sebaliknya.  KECUALI, beliau telah bersedia.  Stok ada dalam stor reban beliau sendiri, bukan dalam stor reban kawan-kawan lain, lebih sedih, masih dalam stor pengedar. Dan keupayaan dan prestasi ubatan tersebut mestilah cukup hebat. Lalu jika ubatan hebat telah tersedia, hanya kemahiran merawat sahaja menjadi pertaruhan, In shaa Allah peratus kegagalan telah dapat dikurangkan. 

   Anizam Resources sedia maklum dengan hal tersebut, disebabkan itu AAF sentiasa mencari dan membekalkan ubatan hebat yang mampu menjalankan tugasannya dengan cepat, mudah dan selamat. 

   Anizam Resources ingin menjelaskan sedikit sebanyak kelebihan dan kehebatan sejenis antibiotic edaran Anizam Resources iaitu PAMOXYL-50. Antara antibiotik paling ampuh dalam merawat penyakit-penyakit berikut :

selsema, pucat muka, mata berair, murung, bengkak muka, nafas berbunyi,
puru, berak darah, berak kapur, berak hijau, kaki bobolbuasir.

Kaedah guna :

   Berat 0.2 - 1.0kg : 1 kapsul setiap 8 jam
   Berat 1.1 - 3.0kg : 2 kapsul setiap 8 jam
   Berat 3.1 - 6.0kg : 3 kapsul setiap 8 jam

   Setelah 3 tahun berada dalam pasaran, rekod PAMOXYL-50 sebagai penyelamat nyawa (dengan izin Allah) adalah antara terbaik. Dengan kaedah pemberian dos yang mudah dan selamat, menjadikan PAMOXYL-50 sangat digemari.  Kesannya yabg cepat membolehkan penternak mudah memantau perubahan ternakan dalam proses rawatan.  Menjadikan proses rawatan satu tugas yang tidak memenatkan dan bosan. 

 Harga PAMOXYL-50 adalah RM35.00 per botol (50 kapsul) bermakna hanya RM0.70/kapsul.  Dengan beberapa kapsul para penternak dapat menyelamatkan seekor ternakan istimewa dan kesayangan mereka yang mungkin bernilai ribuan ringgit in shaa Allah.

Untuk menempah sila hubungi saya melalui WhatsApp di talian 012-524 5002.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.